1276712733_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1276712753_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voi jos minä jotain olen viime päivinä himoinnut niin uutta kunnollista digikameraa. Tuo siskolta saatu malli kun oli alunperinkin hieman huonossa hapessa, suljin kun jäi osittain kuvien päälle jos ei zoomia käyttänyt ja nythän se oli välillä jo täydessä toimintalakossa. Tiedä sitten mitä poika 15v sille teki mutta jotenkin tuo lähti uudelleen toimimaan mutta minä en kyllä saa millään sillä tarkkoja kuvia aikaan muuta kuin liikkumattomista kohteista. Hmph.

No okei, onhan se vanha, en väitä. Silti. Vanha se olen minäkin eli kyllä meidän pitäisi pelata yhteen. Vaan niin, oli pakko tulla nakkaamaan kuvaohjelmalla käsittelemäni puoli ysin aikaan illalla otetut siilikuvat tänne. Pikkusiili näet on aika ahmatti kun joutuu raukka syömään hädän kanssa ennen kuin iso möhkö viime kesäisine poikasineen saapuu paikalle. Tosin minä mietin jo hetken touhua rappusilta seurattuani että niinköhän tuo aikoo mahapommin kiskaista ruokakippoon...